سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به ما فرمان داد که در سه چیز بر ما چیره نگردند : به معروف فرمان دهیم و از منکر باز داریم و سنّتها را به مردم بیاموزیم . [ابوذر]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید :4898
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/15
12:59 ع
این نرم‌افزار یکی از شناخته‌شده‌ترین برنامه‌های نرم‌افزاری در شاخه نرم‌افزارهای فیلم‌برداری و عکس‌برداری با کیفیت بالا است. شما می‌توانید با نصب این نرم‌افزار به امکانات بسیار متنوعی در زمینه ضبط حرفه‌ای، ویرایش بسیار پیشرفته و در نهایت انتشار حرفه‌ای دست پیدا کنید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با این روند پیشرفت تکنولوژی در چند سال آینده دیگر دانش‌آموزان مدارس به دنبال خرید دفتر و کتاب نخواهند بود و درون کیف مدرسه آن‌ها فقط یک رایانه همراه خواهد بود. دفتر و کتاب‌ها دیجیتال می‌شوند و در این جهان مدرن اگر دوست دارید که از دیگران عقب نمانید، باید کم‌کم با تغییرات موجود سازگار شوید.

همان‌طور که همه می‌بینیم در حال حاضر بیشتر از گذشته از سی‌دی‌ها و نرم‌افزارهای آموزشی استفاده می‌شود. شاید شما هم دوست داشته باشید که آن‌چه را که در آن مهارت دارید، در قالب یک نرم‌افزار آموزشی در اختیار دیگران قرار دهید. در این صورت شما برای ساخت یک محصول آموزشی دیجیتال به یک نرم‌افزار احتیاج خواهید داشت. در این مطلب به شما نرم‌افزاری را معرفی خواهیم کرد که بتوانید با کمک آن به آسانی محصولی آموزشی الکترونیک برای خود بسازید.

این نرم‌افزار AutoPlay Media Studio، نام دارد. این نرم‌افزار بیش از هر چیزی برای آموزش‌های الکترونیک نرم‌افزارهای کاربردی رایانه استفاده می‌شود. با کمک آن شما قادر خواهید بود که به راحتی از صفحه‌نمایش رایانه‌تان فیلم‌برداری کنید.

این نرم‌افزار یکی از شناخته‌شده‌ترین برنامه‌های نرم‌افزاری در شاخه نرم‌افزارهای فیلم‌برداری و عکس‌برداری با کیفیت بالا است. شما می‌توانید با نصب این نرم‌افزار به امکانات بسیار متنوعی در زمینه ضبط حرفه‌ای، ویرایش بسیار پیشرفته و در نهایت انتشار حرفه‌ای دست پیدا کنید.

با این اوصاف اگر که شما فقط از این نرم‌افزار برای تولید فیلم آموزشی مورد نظرتان استفاده کنید. در این صورت به هیچ نرم‌افزار یا امکانات جانبی دیگری احتیاج نخواهید داشت و می‌توانید اطمینان داشته باشید که همین نرم‌افزار به تنهایی کلیه نیازهای شما را پاسخ خواهد داد. شاید یکی دیگر از احتیاجاتی که در همین شاخه تولید نرم‌افزارهای آموزشی الکترونیکی مورد نیاز می‌باشد، امکان به وجود آوردن قابلیتی است که بتوان به آسانی با استفاده از آن آزمون الکترونیک هم تولید کرد.

شما با استفاده از این نرم‌افزار به سادگی هر چه تمام می‌توانید برای خود آزمون الکترونیک هم خلق کنید. در بخش ضبط تصاویر این نرم‌افزار این امکان را در اختیار شما قرار دارد که کوچک‌ترین تصویر و حرکت روی صفحه‌نمایش مانیتور را ضبط کنید.

همچنین شما می‌توانید تصاویر ویدئویی وب‌کم را نیز با کیفیت عالی در اینترنت ضبط کنید. علاوه بر این موارد این نرم‌افزار صدای شما را هم با بالاترین کیفیت ممکن و با نویز بسیار کم ضبط خواهد کرد. تمامی حرکت‌ها و کلیک‌های ماوس و کلیدهای صفحه‌کلید نیز با استفاده از این نرم‌افزار ضبط خواهند شد.

در قسمت ویرایش هم این امکان برای کاربر وجود دارد که هر گونه افکتی را که دوست دارد از افکت‌های موجود در نرم‌افزار انتخاب کرده و به تصاویر ضبط شده ویدئویی خود اضافه کند. همچنین می‌توان در بخش ویرایش از امکان بریدن، چسباندن یا میکس‌کردن تصاویر مختلف هم استفاده کرد.

در نهایت در بخش انتشار این نرم‌افزار شما می‌توانید پروژه‌ای را که تولید کرده‌اید، به صورت یک فایل exe درآورده و بدون احتیاج به نرم‌افزار دیگری آن را در هر محیطی اجرا کنید. شما می‌توانید این نرم‌افزار را از اینجا دریافت کنید.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام